رستورانی که هر لحظه در آن زلزله‌ای ۸ ریشتری می‌آید!
نوشته شده توسط : مجله دلتا

اگر در حال خوردن ناهار یا شام، ناگهان زلزله‌ای ۸ ریشتری بیاید مطمئنا غذا را فراموش می‌کنیم و پا به فرار می گذاریم تا جانمان را نجات دهیم. در اسپانیا رستورانی وجود دارد که در آن هر لحظه زلزله می‌آید ولی کسی فرار نمی‌کند.

در اسپانیا کافه رستورانی به اسم کافه دیزستر وجود دارد. تنها کاری که مشتریان این رستوران هنگان زلزله انجام می‌دهند این است که تعادل خود را حفظ کنند و امیدوار باشند که لیوان آب روی میز، نریزد! در این مطلب به سراغ این کافه عجیب رفته‌ایم. اگر کنجکاو شده‌اید تا از ویژگی هیجان انگیز آن سر در بیاورید با مجله دلتا همراه شوید.

داستان کافه دیزستر چیست؟

معمولا همه از زلزله می‌‌‌‌ترسند اما در کافه دیزستر مردم پول می‌دهند تا در حالی که از طعم غذای خوشمزه آن لذت می‌برند، یک زلزله شبیه سازی شده ۸ ریشتری را هم تجربه کنند. این کافه آنقدر محبوب و معروف است که باید از مدتی قبل میزتان را رزرو کنید. وقتی به این رستوران می‌رسید، همه چیز از بیرون خیلی عادی به نظر می‌رسد. هیچ تابلوی هشداردهنده‌ای درباره اتفاق هایی که در داخل آن می‌افتد وجود ندارد. اما همین که وارد رستوران می‌شوید با دیدن دکوراسیون سفینه مانند داخل آن، تازه می‌فهمید که با رستورانی متفاوت طرف هستید.
داستان کافه دیزستر چیست؟

سرگرمی‌های عجیب کافه دیزستر

آخر هفته‌ها، آدم فضایی‌ها در اینجا نمایش‌هایی اجرا می‌کنند که برای کودکان خیلی هیجان انگیز و مفرح است. اما رستوران برای آدم بزرگ‌ها سرگرمی دیگری دارد که در زیرزمین اتفاق می‌افتد!

اگر عاشق هیجان هستید باید سوار آسانسور شوید و به اعماق زمین بروید. در رستورانی بنشینید که شبیه غار است. در آنجا اولین چیز عجیب و غریبی که توجهتان را جلب می‌کند این است که همه کارمندان رستوران، کلاه‌های ساختمانی و تجهیزات ایمنی پوشیده‌اند. وقتی غذا برایتان آورده شد، می‌بینید که به دلایلی، بشقاب غذا خیلی زیادی سنگین است. بهتر است خونسردی خود را حفظ کنید و از غذایتان لذت ببرید.
سرگرمی‌های عجیب کافه دیزستر

در کافه دیزستر چه اتفاقاتی می‌افتد؟

در این کافه باید همیشه آماده فرار باشید! چون نمی‌دانید این زلزله دقیقا کی اتفاق می‌افتد. تصور کنید که در حال خوردن غذا هستید؛ ناگهان برق‌ها خاموش روشن می‌شوند، همه جیغ می‌زنند و پا به فرار می‌گذارند. همان لحظه، میز و صندلی‌ها و هر چه که در اتاق است شروع به لرزیدن می‌کند.
در این لحظه هیچ کاری از شما بر‌نمی‌آید جز اینکه منتظر بمانید تا زلزله تمام شود! نگران نباشید چون در این کافه برعکس زلزله‌های واقعی هیچ آسیب جدی‌ به کسی وارد نمی‌شود. البته یادتان باشد که اگر می‌خواهید به این رستوران بروید هیچ وقت بهترین لباستان را نپوشید. چون ممکن است با شروع زلزله، غذا و نوشیدنی روی لباس‌هایتان بریزد.
در کافه دیزستر چه اتفاقاتی می‌افتد؟
پیشنهاد مطالعه: برای آشنایی با دیگر جاذبه‌های جهانگردی، این جاذبه‌ها در طول روز ناپدید می‌شوند! را در مجله گردشگری دلتا مطالعه کنید.

دانلود اپلیکیشن

همچنین بخوانید:

مغز کره‌ زمین اینجاست!

روستایی که ساکنانش یکباره به خواب می‌روند!

شهر اسرارآمیزی که با سحر و جادو به وجود آمده!

این کوه هر ۳۰ سال یک‌بار تخم‌ می‌گذارد!

شهری که با نزدیک شدن به آن نفرین می‌شوید!

با مجله گردشگری دلتا همراه باشید.





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: